duminică, 12 decembrie 2010

Ce înverşunat e!

Am primit link-ul unui site de la o prietenă.
Normal, m-am pus pe citit şi trecând peste pasajele în care limbajul lui este absolut de mahala ţinând cont că vorbim de un blog public, am rămas consternată de cât de misogin şi imatur e tipul ăsta. Nu că mă interesează pe mine ce scrie sau cum gândeşte! Însă m-am apucat să-i răspund, simţindu-mă cumva datoare Mamelor din ţara asta. Voi ce părere aveţi?
Că tipul nu este un imbecil se vede, ba chiar aş spune că e un tip peste medie de inteligent, numai că nu reuşeşte să fie obiectiv iar limbajul e jalnic. Mă îndoiesc să impresioneze pe cineva pozitiv (mă refer strict la limbaj aici).

Asta scrie domnul Sebastian Bargau pe site-ul său visurat.ro.

Şi asta i-am răspuns eu:
visurat, trebuie să încep prin a spune că deşi sunt în proporţie de 80% de acord cu raţionamentele tale, atâta pulă, pizdă, futut şi muie ca în subiectul ăsta n-am văzut tot anul! Scrise, adică :) . Deşi sunt tare slobodă la gură...
Acum... dacă-i blog şi avem voie să comentam... să comentez, nu?
În primul rand, sunt una din fostele "borţoase", o fătătoare care tocmai a luat muie citind postarea ta... Asta fiindcă n-am înţeles să faci vreo diferenţă în articolul tău între mamele bune şi celelalte "mame".
Acum, ca să lămurim puţin treburile, eu am înţeles foate bine că tu te referi la cele care sunt (perfect de acord cu tine) nişte vaci şi nişte imbecile şi nişte cretine că fac copil datorită acelor 600 lei minim cât dă statul. Dar, cred că sunt destul de puţine, vacile alea de care vorbim noi doi.
Dar, acelea, nu pot fi numite mame, nu?
Mamă nu e aia care te poartă în uter 6,7 ... 9 luni şi aia prin gaura căreia ieşi. Cuvântul mamă implică mult mai multe chestii, infinite aş putea spune! Oare este corect să pui lângă cuvântul mamă toate atributele alea pe care tu le-ai înşirat?
Îţi garantez, ca mamă, ca femeie care a luat demult indemnizaţia de la stat şi a cărei soţ a întreţinut-o pe ea şi pe copilul născut muncind câte 16 ore pe zi, că nicio clipă nu m-am gândit că statul mă va "hrăni" pe mine şi pe copilul nostru. Nu mi-am pus speranţele în acei 800 lei pe care îi luam. Faptul că veneau era un supliment, nu sunt ipocrită - aveam ce face cu ei, dar NU am făcut copilul pentru acei 800 lei. Ştiam că îmi permit să-l cresc şi dacă îi primesc şi dacă nu-i primesc. Ştiam că indiferent de cum se schimbă legile, standardul de viaţă al familiei mele nu se modifică.
Însă nu toţi au norocul meu. Sunt familii pentru care acei 600-800 lei sunt importanţi. Nu fac copil  pentru banii ăia, dar se bizuie pe ei. Familiile care au hotărât în urmă cu 3 luni, să spunem, să facă un copil, au în calcul că vor primi de la stat 600 lei, timp de 2 ani. Şi au primit ţeapă. Din cauza aia fac "gură mare". Îşi apără un drept. Atâta tot!
Fiindcă nu este normal ca azi legea să fie într-un fel iar mâine în alt fel! Azi s-ar putea ca tu să te bucuri de anumite privilegii (să spunem, că plăteşti impozit 45% din salariu iar de mâine guvernanţii să hotărască că trebuie să dai 60% din salariu - nu prea ţi-ar conveni, nu?) iar mâine să scandezi în faţa Guvernului solicitând ca legea să rămână cum era. Vorbim aici de planurile pe care oamenii şi le fac pentru viitor.
Tu crezi că oamenii sunt chiar atât de imbecili încât să facă un copil pentru că statul le dă timp de 2 ani nişte bani?? Crezi că nu se gândesc mai departe de aceşti doi ani şi la anii în care NU vor mai primi indemnizaţie? La toţi anii care vor urma, adică?
Acum, am de comentat următoarele:
- "Acest venit minim garantat pentru ca te-ai futut (da, pentru asta-i pana la urma)" - NU, acei 600 lei (minim) sunt pentru întreţinerea mamei şi a copilului pe care aceasta l-a născut ca urmare a faptului că a plătit anumite impozite la stat la care se adaugă ajutoarele sociale (impozitele plătite de femei sunt mult mai mici decât indemnizaţia pe care  o primesc, desigur, dar fiindcă pe o anumită perioadă nu pot munci, deci nu se pot întreţine, statul le ajută). E la fel ca la şomaj. Sau ajutorul pentru gaze care se dă iarna familiilor nevoiaşe.
- "Sa stati doi ani cu pizda la soare si sa spargeti banii statului pe motiv ca stergeti muci de puradel?" - Mamă... ştii ce naspa e să ştergi muci câte două săptămâni întregi?? În rest, un copil nu mai are nevoie de nimic! Doar de şters nasul, atât! Ce norocoase or fi alea care au copii sănătoşi. Să nu facă nimic toată ziua frate! Acum, serios vorbind: câţi anişori ai mătăluţă? Peste sau sub 11 dacă spui (chiar şi irnoci, desigur că atâta face o mamă pentru copilul ei)?
- "Sa trecem de la mame la tati. Tatii sunt destul de prosti, mai ales cand sunt tati pentru prima data. Nu stiu ei ce-i aia ciclu, cu ce se mananca, ovule, uter, trompe, placenta… Nu stiu si nici nu vor sa stie. Ei vor sa tina in brate boţul ala de carne pentru care, din acel moment, vor trai. Atat stiu tatii. Si da dracu’ si nimeresti o pizda din asta care vrea ea sa stea acasa doi ani pe banii statului. Si-l convinge pe tantalaul satul de munca (isi rupe salele pentru pemparsi, biberoane etc) ca e tot aia sa-i nasca lumina ochilor la 7 luni in loc de 9 luni." - În primul rând faci o confuzie între prost şi neştiutor. Trecând mai departe... hai să-ţi spun un secret. Copilul poate răci foarte uşor (sau să fie foarte sensibil la boli) şi dacă e născut la termen, pe cale naturală, fără probleme, hrănit exclusiv cu lapte matern până cel puţin la 6 luni, alimentat cu fructe din curţi de la munte, plimbat la munte de cel puţin 6 ori pe an... ţi-am scris din propria experienţă. Copiii sunt sensibili datorită unor multitudini de factori. Nu doar fiindcă au fost născuţi prematur. Nu are nicio legătură prematuritatea cu imunitatea.
"Muncesc alea saracele 24 de ore pe zi da` tot au timp de scris pe blog." Frumoasă ironia. Dar nu cumva gratuită? Sigur, e blogul tău şi scrii ce pana ta vrea, dar în momentul când ţi-ai invitat cititorii la comentarii nu m-am mai abţinut! Fiindcă ai o doză de răutate cam mare. Şi mult misoginism. Şi nu că m-ar interesa pe mine, dar am cheltuit timp citindu-ţi articolul. Poate că nu îţi vei schimba deloc punctul de vedere, însă te vei gândi de două ori înainte să scrii anumite lucruri. Cât trăim învăţăm, nu? Dar vrem să învăţăm?
"Daca va place futaiul dar nu va permiteti copii, sugeti pula sau luati-o in cur. Va scuteste de niste discutii in contradictoriu ale caror subtilitati nu le veti prinde oricat de mult va veti chinui. Un copil schimba totul, chiar si capacitatea de a rationa." - asta a fost cea mai tare!! Ca să răspund celor spuse de tine "Daca va place futaiul dar nu va permiteti copii" implică sexul normal din moment ce te referi ca "nu va permiteti copii" (nu oral sau anal), iar alternativa ar fi fost să fie luate contraceptive, folosit prezervativul, diafragma, etc, etc. Articolul era adresat exclusiv femeilor? Sau şi bărbaţii trebuie să facă ce recomanzi tu acolo? Cam naşpa, nu?
Şi apropo, multe din subtilităţile la care te-ai referit tu acolo nici nu-ţi trec acum prin cap, în ceea ce priveşte un copil. Crede-mă, când în vei avea pe al tău, îţi vei da palme pentru anumite pasaje pe care le-ai scris în articolul tău. Sper să nu uiţi.
Ultima propoziţie mi-a plăcut cel mai mult şi m-a făcut să realizez că nu eşti totuşi un om limitat şi un mitocan de mahala, ci poate doar puţin imatur. Încerci să transmiţi multe dar limbajul lasă de dorit. Ai mare dreptate aici: "Un copil schimba totul, chiar si capacitatea de a rationa". Mi-ar plăcea să-ţi citesc articolele DUPĂ ce vei avea un copil. Sunt convinsă că-mi vor placea.

Niciun comentariu: