luni, 29 noiembrie 2010

Abonament la Adevarul? Mai bine NU!!

Acum vreun an m-a pus Gându' ăl rău să achit două abonamente la ziarul Adevărul. Nu fiindcă lecturez acest ziar care oricum mi se pare grozav de plictisitor, sau din lipsă de ambalaj pentru mere, ci fiindcă venea la pachet cu cărţile din colecţia Winnie ursuleţul, ca să nu păţesc ca în trecut, cu cărţile din colecţia Disney, pentru care dădusem bănuţi frumuşei în plus pe la tarabele cu vânzători mai amabili, doar-doar mi-or păstra şi mie un exemplar.
Domnule, era o întreagă nebunie cu cărţile alea. Trebuia să te trezeşti de la 6 dimineaţa, ca la 8 când venea nenea tarabagiul la locul său de muncă, să prinzi loc în primele 5 poziţii, că altfel, aleluia!!
Aşa că m-am supărat (şi rău am făcut!) şi am sunat frumuşel la Adevărul Holding, ăştia mi-au şi trimis în maxim o oră factura pe care urma să o plătesc "în cel mai scurt timp". Am alergat de la calculator la postă şi de la poştă înapoi, ca să le trimit confirmarea, cu promisiunea, din partea lor, că în maxim 3 săptămâni, urma să primesc coletul cu cărţi. Iar peste încă o lună şi primele cinci volume care deja erau apărute pe piaţă. Şi alea 3 săptămâni s-au transformat în luni... 2, 3... 5. Ca la sarcină. Mai aveam puţin şi ajungeam la termen şi coletul nu ieşea! Desigur, în tot timpul asta - telefoane, telefoane, mail-uri, iar telefoane si promisiuni. Şi-atât! Am mai dat şi de un cretin care spunea pe faţă că îl doare în supapă de cărţile şi nervii mei. Eeee, aşa nu mai merge!!
Şi iar m-am supărat, şi cum fac urât la supărare, m-am pus pe scris. Şi am trimis mail-ul la toată redacţia Adevărul. Poate-poate cineva cu mai multă minte se îndura şi îmi trimetea şi mie ce trebuia să primesc cu luni de zile în urmă.
Şi a funcţionat. A doua zi m-a sunat o drăguţă de la Adevărul Holding, că voi primi în maxim o săptămână cărţile mult dorite. Iar după alte cinci zile m-a sunat curierul, că are cărţile mele! Yuppppiii.



Scrisoarea este asta:

Buna ziua, stimata redactie

In incercarea de a-mi rezolva problema, am ajuns sa caut in disperare niste nume (mai sonore), care poate isi vor da interesul sa-mi rezolve reclamatiile care pana acum nu au fost luate in seama.
Ma numesc ................ si in urma cu vreo 5! luni - adica in jurul datei de 12 decembrie am achitat in avans (ce prostie din partea mea!!!!) un abonament la enciclopedia pentru copii cu Winnie ursuletul. Mi s-a spus atunci de catre reprezentanta cu care am discutat la telefon ca prin posta vor sosi volumele incepand cu data de 04 ianuarie 2010, iar primele 5 carti care deja incepusera a fi distribuite la tonetele de ziare vor sosi undeva la inceputul lui februarie.
Timpul a trecut - mai ceva ca in povesti - si la sfarsitul lui februarie am sunat sa intreb cand mai sosesc si primele 5 volume, mai ales ca fetita mea incepuse sa ma pistoneze zilnic sa ii citesc din cartile pe care le vazuse pe ultima coperta insa pe care nu le regasea in raft.
Am vorbit cu o doamna foarte draguta care mi-a spus ca vor sosi la inceputul lui martie. I-am spus ca atunci cand am discutat pentru abonament, initial, mi se spusese ca vor sosi la inceputul lui februarie. Stia de acest lucru, numai ca a dat din nou vina pe posta, pe curier, pe orice in afara de incompetenta pe am regasit-o din plin in aceasta sectiune a Adevarului... Si retineti va rog ca nu e prima "patanie" cu un abonament platit pentru care nu primesc ceea ce achit decat dupa multe telefoane, reclamatii, rugaminti, nervi si rabdare pierduta....
Am asteptat inceputul lui martie, fetita era fericita ca in sfarsit ii vor sosi carticelele, a trecut si inceputul lui martie, a sosit jumatatea, am sunat din nou, de data asta plina de draci (cum se spune pe romaneste), mi-am varsat oful pe o domnisoara care oricum nu era de vina, saracuta, si am facut o reclamatie (undeva in jurul datei de 15-16 martie). Ma suna pe 22 sau 23 martie (desi mi se spusese ca voi fi contactata in maxim 5 zile lucratoare) un papagal (scuzati-ma, un domn), de la serviciul "Reclamatii" {care ma prostise si cand am facut abonament la DVD-urile cu Tom&Jerry si la fel patisem, de mi-au ajuns DVD-urile cu vreo 2 luni intarziere, fiindca mister asta uitase sa bifeze patratica cu "a se trimite coletul"} care mi-a spus ca la inceputul lui aprilie, categoric o sa am cele 5 cartulii, angajat care nici macar nu si-a cerut scuze pentru intarziere, care avea un ton absolut natural de "ma doare-n ... spate". Adica, nu am pretentie sa planga alaturi de fi-mea, ca atunci cand urla dupa cartile ei platite dar netrimise, dar macar putina compasiune acolo, ceva, sa dea impresia omului ca il intelege, ca pentru el e importanta reclamatia... Eeee, ciuciu! Nimic frate, ba chiar ma lua la misto, ca nu sunt singurul client si ca el are o gramada de reclamatii, nu doar pe a mea.
Si din nou timpul trecea... si copilul meu crestea... ca sa rimeze.
Si iata, suntem in data de 23 aprilie.
Si din nou, ma enervez cand realizez cat de tantaloaica am putut fi, ca dupa ce ma tepuisem la DVD-uri, am vrut sa mai incerc o data, sa mai dau o sansa. Pacat ca n-am avut cui... si pacat ca traiesc in tara asta pentru care oamenii si banii luati in avans nu sunt importanti. Si pacat ca am dat de un om pus sa rezolve reclamatii care te ia la misto si care nici macar in al doisprezecelea ceas nu stie sa bifeze casuta corespunzatoare. Ma ofer eu sa-i dau lectii de bifare, in caz ca omul are o problema patologica si nu se descurca cu mouse-ul. E doar o chestiune de "joc al mainii", intelegeti! Daca nu faci unde trebuie (bifarea) nu ajunge sa se sfarseasca (problema)! Asa si domnia sa cu reclamatiile. Daca nu misca manuta aia a lui unde trebuie nu pleaca cele 5 cartulii la adresa mea, nu?
Poate de data asta se va rezolva si fi-mea va fi fericita, si eu imi voi gasi linistea.
Va multumesc anticipat si cu o reala speranta ca totusi, cineva, va dori sa verifice cele spuse de mine si cartile vor ajunge la copilul care le asteapta nerabdator.
Cu stima....

Niciun comentariu: