vineri, 2 decembrie 2011

Cantina Verde - mancare excelenta dar exagerat de scumpa!!



Am descoperit in Bucuresti un restaurant care ofera mancare gustoasa si proaspata intr-o locatie cocheta. Am fost foarte multumiti de intreaga atmosfera in care ne-am petrecut seara, am mancat fructe de mare si am savurat deserturi excelente.
Obiectiv vorbind, mancarea a fost fara cusur! Fiecare fel a fost preparat astfel incat sa fie pus in evidenta tot ce avea mai bun in el. Bucatarul se joaca, daca imi este permis sa spun asa, cu alimentele de baza, rezultatul final fiind preparate delicioase care bucura omul si papilele sale gustative.
Un singur aspect mai putin placut am intalnit la Cantina Verde, care a aparut chiar la final, in momentul cand am solicitat nota de plata. Suma aparuta pe bon era foarte mare, tinand cont nu de preparatele in sine, care sunt, pana la urma niste delicatese, ci raportand cantitatea fiecarui fel de mancare la pretul perceput. Greseala ne apartine, intrucat am mers pe mana unuia din patroni care ne-a recomandat o masa de peste, lasandu-l pe el sa decida cantitatile si felurile. Asa ca la final, am platit cei 857 lei indicati pe bon si ne-am propus sa nu mai comandam niciodata in acest stil, ci sa ne alegem foarte clar ceea ce dorim. Am fost pusi in situatia sa impartim la 5 persoane 4 tentacule de cracatita sau o portie de somon tartar (care avea 100 grame)... 
La Cantina Verde am mancat caracatita cu cartofi. Aceasta a fost, ca de altfel toate celelalte feluri pe care vi le vom dezvalui, excelenta! Suculenta si crocanta atat cat trebuie. Cantitatea insa a lasat de dorit: doua tentacule de caracatita medie si doi cartofi copti, aceasta fiind portia pentru doua persoane! Pretul: 48 lei portia.
Am mai servit si calamari alla griglia, pe platoul din fotografie fiind doua (!!) portii care ar fi trebuit, sa ajunga, cica, la cinci persoane. Calamarii au fost si ei foarte, foarte buni! Platoul pe care il vedeti in fotografie a costat 80 lei.
Si somonul tartar a fost gustos, pacat ca portia de 100 grame a trebuit impartita la cinci persoane! Pretul - 35 lei.
Scoicile in vin au fost si ele savuroase, fiind prezentate frumos, intr-un castron din lut, reamintind cumva de ideea de produse pescaresti autentice. Portia de scoici a costat 50 lei.
Pastele facute in casa au fost si ele delicioase, avand sosuri mai mult decat gustoase, care purtau cu ele aroma condimentelor italiene si a rosiilor coapte la soare. Spaghetti carbonara au costat 35 lei, la fel ca rigatoni al ragu. Spaghetti aglio, olio e peperoncino au costat 22 lei.
Biftecul Cantina Verde este unul din preparatele specifice restaurantului. Asa ca nu aveam cum sa nu-l incercam. Desi portia este mica (in jur de 150 de grame), carnea de vita este foarte proaspata - asa cum este si normal sa fie, tinand cont ca este servita in stare cruda. In plus, preparatul final nu are toate ingredientele care se pun in mod normal la biftecul tartar (lipsesc castravetii murati, oul fiert, gogosarii murati), insa rezultatul este, aproape in mod surprinzator, mai bun, intrucat se pune in valoare mai bine aroma carnii proaspete de vita. Pretul a fost 45 lei.
Si bauturile mi s-au parut exagerat de scumpe, sticla de 250 ml de Coca-Cola costa 7 lei, 4 C de amaro ramazzotti costa 10 lei, un espresso cu lapte costa 12 lei.
Daca aveti chef de o masa cu fructe de mare gatite asa cum trebuie, savuroase si proaspete va recomandam Cantina Verde. La ei se mananca bine, asta e o certitudine.
Gasiti Cantina Verde pe strada Postavarul la nr. 86-90.




Un comentariu:

Andrei spunea...

Bucataria italiana intodeauna este mai scumpa , dar si delicioasa.Fructele de mare, prosciutto sunt scupme si ca materie prima