duminică, 13 noiembrie 2011

Restaurantul Nicoreşti - mâncare foarte bună!



Am vizitat pentru prima data restaurantul Nicoresti, chiar daca auzisem demult de el si stiam ca are o adevarata istorie care incepe cu mai mult de 25 de ani in urma.
Mi-a placut foarte mult mancarea pe care am gustat-o aici, tot felul de preparate cu specific romanesc care imi lasa si acum, cand va povestesc, gura mustind :)!
Nu mi-a placut in schimb atmosfera incarcata de fum pe care am gasit-o atunci cand am intrat, insa banuiesc ca pe fumatori nu-i deranjeaza. Chelnerii ar fi putut fi mai amabili, fiindca vreo doi dintre ei pareau ca si cand ar fi fost usor deranjati de faptul ca aveau clienti.
Mi-a placut meniul, care are pentru fiecare categorie de preparate in parte, pasaje literare interesante, ce fac trecerea spre insiruirea de mancaruri. Citez cateva dintre ele, care m-au amuzat: "Ciorba e pentru romani ce e branza pentru francezi, oaia pentru mongoli, Colt-ul pentru americani si femeia gonflabila pentru flota italiana. Poti sa-i dai orice romanului: pana nu inmoaie lingura in zeama lui fierbinte, groasa si acra, nu simte ca traieste" sau "Gratarul se practica in curte, in fundul gradinii, in poiana, pe marginea soselei, chiar si in balcon. Carnea se taie in felii de-un deget (da' nu degetel de domnisoara baletista ci de om bine hranit!)"
Pot sa va spun ca mi-a placut foarte mult soriciul de curcan servit cu mujdei de usturoi, care nu este altceva decat piele de curcan prajita, si pe care l-am comandat la sfatul ospataritei care ne-a ajutat la masa.
Am mai incercat si bine am facut fiindca mi-a placut la fel de mult ca soriciul de curcan, portia de creier macelaresc la care am solicitat o garnitura de cartofi taranesti. Foarte aspectuose si gustoase, amandoua felurile de mancare.
Pulpele de rata la tava, cu varza, mi s-au parut insa cele mai bune! Carnea era frageda si gustoasa iar varza - perfect gatita.
Am mai incercat si borsul de crap, care a fost foarte gustos, avand din abundenta bucati de peste proaspat si legume.
Nu va recomand insa zacusca, chiar daca este facuta in casa. Pe mine tocmai acest aspect m-a convins sa o comand, insa am ramas dezamagita! Efectiv nu era gustoasa si in plus, era si usor afumata.
Nici laptele de pasare nu m-a impresionat, desi m-am mirat cand l-am vazut in meniu, fiindca rareori am ocazia sa dau de alte deserturi decat clatite sau papanasi.
Preturile mi s-au parut destul de mici: portia de creier macelaresc costa 14 lei, doua pulpe marisoare de rata la tava, cu varza, pot fi comandate pentru 25 lei, soriciul de curcan este 6.5 lei, zacusca costa 7.5 lei, 200 de grame de muschi de vita la gratar costa 33.5 lei, o portie de 200 de grame de mancare de mazare costa 9.5 lei, borsul de crap costa 9 lei, laptele de pasare este 8.5 lei. De asemenea, o sticla de 0.5 l. de apa minerala Harghita costa 5.5 lei.
0724.290.550.In situatia in care doriti sa mancati la restaurantul Nicoresti, va pot spune ca acesta se gaseste pe strada Toamnei nr. 13, sector 2, iar rezervari se pot face la numerele de telefon 021.211.24.80 sau

Niciun comentariu: