miercuri, 4 mai 2011

Colosseum - mâncare bună, preţuri acceptabile

Colosseum este decorat astfel incat sa dea impresia unor ziduri vechi crapate de vreme, iar mesele cu fotolii capitonate cu catifea sunt comode. In plus, expozitia de tablouri cu vanzare intregeste atmosfera, facandu-te sa te simti ca intr-o casa primitoare.
Ne-am simtit bine la Colosseum si pot spune ca am si mancat bine, chiar daca unele aspecte ar mai putea fi imbunatatite, si am testat de curand si serviciul lor de livrare acasa.
Am comandat o portie de spaghetti alla carbonara si am primit o portie generoasa de paste cu specificul sos alb. Insa gustul, desi foarte bun, nu era tocmai de carbonara. In locul traditionalelor guanciale sau pancetta, la Colosseum se foloseste sunca presata, fapt ce schimba total gustul spaghetelor alla carbonara.
Desigur, nu avem pretentia ca reteta orginala italiana sa fie pastrata, insa este de datoria noastra sa mentionam acest aspect. De fapt, daca stam sa ne gandim, doar intr-un singur loc din Bucuresti (la Da Giulio) am gasit spaghetti carbonara facute cu guanciale. In rest, acest ingredient se inlocuieste cu succes cu kaiser, bacon, sunca presata si multe alte tipuri de mezeluri.
Am comandat si pizza quattro stagioni, care a fost foarte buna, pastrand aroma cuptorului cu lemne, avand blat subtire dar fraged si aromat. Dupa parerea mea, ingredientele ar fi trebuit amestecate, fiindca este ciudat totusi cand mananci bucatelele de ciuperci singure pe blatul de pizza, chiar daca sunt trase in prealabil in unt, la tigaie. Dar asta este pana la urma o chestiune de gust.

Am mai comandat de acolo si o placinta cu mere care a fost cu adevarat excelenta - plina de mere, cu blatul foarte fraged, cu aroma de scortisoara -intr-un cuvant: delicioasa!
Preturile mi s-au parut acceptabile, chiar destul de mici: o portie de penne all'arrabbiata costa 13 lei, o portie de 500 de grame de lasagna poate fi comandata pentru 16 lei, o pizza Diavola (cu sos de rosii, mozzarella, salam picant si ardei iute) costa 16 lei, o pizza Quattro Stagioni (sos de rosii, mozzarella, sunca, ciuperci, masline si salam picant) costa 20 lei, o portie de escalop de porc cu ciuperci costa 15 lei, crapul prajit cu mamaliguta este 15 lei portia de 300 de grame, portia de piept de pui cu smantana si ciuperci poate fi comandata pentru 13 lei, o felie de placinta cu mere costa 6,5 lei, tiramisu cu fructe de padure este 8 lei, Coca Cola este 5 lei sticla de 0,5 litri, apa plata de 0,5 litri costa 4 lei.
Restaurantul Colosseum are trei sedii, de unde puteti comanda mancare si la domiciliu: la Universitate - Calea Victoriei nr. 48-50 - telefon 0721.243.613, in Baneasa, zona de nord - pe strada Ficusului nr. 21-23 - telefon 0723.529.840 si in zona Tineretului, pe Calea Vacaresti nr. 219 - telefon 0729.244.244.

2 comentarii:

Anonim spunea...

In mod traditional, la ea acasa (Italia), blatul de pizza - pentru Quattro stagioni sau pentru cea Quattro formaggi - se imparte in patru triunghiuri, pe fiecare triunghi se pun alte ingrediente sau alt tip de branza.

Unknown spunea...

Nu cred ca exista o reteta clasica(traditionala) de pizza. Cred ca tine de fiecare restaurant si de fiecare bucatar in parte. Din cate am observat, chelnerii intreaba cum sa fie asezate ingredientele si cand nu au intrebat au venit deja amestecate.