luni, 4 aprilie 2011

B-Back Lebanese Food - bun şi ieftin! Pentru un Mall...

In Sun Plaza Shopping Center am gasit un fast-food cu mancare exclusiv libaneza - B-Back Lebanese Food. Si cum suntem mari iubitori de mancare libaneza, am ales cateva specialitati din vitrina care ne imbia cu vreo 30 de feluri de mancare (aperitive, mancaruri gatite si fripturi).
Pot spune ca am mancat o mancare delicioasa la B-Back Lebanese Food, chiar daca este mai mult un fast food decat restaurant - adica acel loc in care iti alegi mancarea gata preparata din vitrina, mancare pe care o mananci apoi (pe farfurii de plastic, cu tacamuri de unica folosinta, etc) la mesele din local.
Ne-a placut ca cel care servea mancarea era un libanez (banuim) foarte dragut si amabil, care prezenta felurile de mancare expuse oricui era interesat. In felul asta, am stiu exact ce aleg si nu am comandat vreun fel de mancare doar dupa cat de bine arata ca mai apoi sa am surprize neplacute in ceea ce priveste gustul. Desi, cand vorbesc despre mancarea libaneza nu cred sa existe ceva altfel decat placut la gust.
Din multitudinea de mancaruri am ales baba ganuj - fel traditional de salata de vinete, tocate mai mare decat se obisnuieste la noi si amestecate cu cubulete mici de ceapa, usturoi, patrunjel, totul stropit cu sos de rodie delicios. Am mai comandat si labneh - iaurtul libanez traditional, in care erau amestecate bucati mici de castravete murat si frunze tocate de menta, care dadeau un gust deosebit iaurtului. Daca va ganditi ca suna a un fel de salata tzatziki va inselati, fiindca gustul este cu totul altul.
Alaturi de salatele mai sus amintite am comandat si Chicken mushrooms, un fel delicios preparat prin fierbere din pui si ciuperci, cu un sos extrem de bun in care am plimbat - intr-un mod deloc manierat, insa foarte gustos, lipia oferita.
Cel mai mult ne-a placut insa saik al mecshi, un fel de musaca (referindu-ma aici strict la aspect) din carne tocata de vita si felii mari de vinete. Foarte foarte gustos, carnea tocata era foarte frageda iar sosul divin. Daca ajugneti pe acolo si doriti sa incercati, eu il recomand.
Daca aveti chef de mancare din bucataria libaneza (recunoscuta de altfel pentru modul dietetic, deci sanatos), o puteti face cu incredere la B-Back Lebanese Food aflat in Sun Plaza Shopping Center din Calea Vacaresti nr. 391, sector 4.

Niciun comentariu: