joi, 31 martie 2011

Restaurant Buongiorno - e loc şi de mai bine!

 Buongiorno este un restaurant cu specific italian, care are doua sedii - unul in Baneasa Shopping City si unul la Piata Victoriei.
Am fost sa mancam si la restaurantul care se gaseste in Baneasa Shopping City, la etajul 1, si chiar daca numele te face sa te gandesti ca vei gasi doar mancaruri specifice tarii cu forma de cizma, noi am descoperit ca au si mancaruri mai putin italienesti - ciorbe (de legume, de perisoare, de vacuta, de fasole, servita in paine de casa), snitele (din carne de pui side porc), carnati, mamaliguta la gratar...
Observand motto-ul acestui local, "Quant e buono", am zis sa incercam sa vedem daca este corect folosit sau nu. Asa ca dupa ce ne-am asezat la masa, am rugat-o pe ospatarita zambitoare care a venit foarte repede sa ne ia comanda, sa schimbe si napronul care era murdar in mai multe locuri cu diferite feluri de mancare (dupa resturile uscate care "decorau" masa).
Fiind amplasat la etajul 1, cu mesele chiar langa marginea balconului, restaurantul se bucura de panorama mall-ului, cu oamenii care forfotesc incoace si-n colo in cautarea de diverse ocazii unde pot sa-si cheltuiasca banii.
Am ales o portie de spaghetti carbonara, mai ales fiindca in meniu era specificat "Spaghetti cu bacon italian bine afumat, ou și parmezan". Cand au sosit am avut o mica deceptie. Fiindca desi erau destul de bune la gust, din pacate "baconul italian bine afumat" - pancetta, lipsea, fiind locuit cu bucati (mari, ce e drept) de kaiser. Care insa schimba radical gustul pastelor carbonara. Sunt sigura ca un italiano vero n-ar fi acceptat asemenea paste. E ca si cand presari peste paste cascaval ras, in loc de parmezan. E mult mai bun in varianta originala. Nu gasesc explicatia pentru care in meniuri este trecut ceva, insa ti se aduce sa mananci altceva...
Preturile nu mi s-au parut tocmai mici, insa avand in vedere ca localul se gaseste intr-un Mall si chiriile sunt mari, am gasit o explicatie preturilor usor piperate - o supa de pui costa 10 lei, o portie de paste costa intre 20 si 22 lei, insa daca doriti sa puneti si parmezan pe paste mai trebuie sa platiti inca 1,50 lei, o pizza cu prosciuto si mascarpone costa 22 lei si daca doriti si sos - costa inca 3 lei (dulce sau picant), pentru un muschi de vacuta Argentina la gratar trebuie sa scoateti din portofel 52 lei, un Pepsi Light costa 4.90, un fresh de portocale 10 lei.
Asteptam mai mult de la acest local si din pacate nu ii pot da o nota prea mare. Si ma refer aici strict la aspectele invocate. Dar sa gandim optimist - "intotdeauna se poate si mai rau".

Niciun comentariu: