duminică, 13 martie 2011

Cuptorul cu Lemne - pizza bună

Am comandat de multe ori pizza de la Cuptorul cu Lemne, iar atunci când nu am avut chef să ies din casă am comandat cu livrare la domiciliu, ca să o pot savura în linişte.

Baieţii de la Cuptorul cu Lemne sunt mereu prompţi, nu s-a întâmplat să întârzie cu aducerea comenzii, deşi în zilele foarte friguroase, cu temperaturi mult sub 0 grade, pizza a ajuns uneori puţin cam rece. Dar asta deja nu mai este din vina lor, bănuiesc.
În meniul lor găsiţi tot felul de preparate, de la caşcaval pane până la păstrăv la gratar sau frigărui de berbecuţ la grătar.
Zilele trecute mi s-a făcut din nou foame şi având pliantul de la Cuptorul cu Lemne la îndemână, m-am decis să comand de la ei. Am vrut însă să încerc şi alte feluri de mâncare, nu doar pizza aşa cum am făcut de obicei.
Surpriza a fost însă nu tocmai plăcută, în sensul că pot să vă recomand ca de la ei să luaţi în continuare doar pizza. Asta fiindcă în afară de cârnaţii pe care i-am comandat şi care mi s-au părut buni, restul  preparatelor pe care le-am încercat nu au avut decât un gust acceptabil.
Am comandat cartofi copti cu bacon, pentru că îmi plac cartofii aromaţi, copţi în cuptor (căci în jăratic... nu prea am ocazia), condimentaţi cu sare, piper şi o gramadă de alte condimente potrivite, încărcaţi de diferite ingrediente.
Cei mâncaţi de la Cuptorul cu Lemne însă nu aveau pic de sare sau piper (sau cel puţin nu se simţeau deloc), iar şunca şi caşcavalul (puse din abundenţă, recunosc) nu reuşeau să suplinească lipsa gustului sub nicio formă, chiar daca am turnat peste ei cantităţi apreciabile din diferite condimente. În plus, am realizat apoi că ar fi fost mult mai buni dacă ar fi avut pus un cubuleţ cu unt, ascuns în ei imediat după ce fuseseră scoşi din cuptor, ca să se poată topi din cauza căldurii. Din păcate au ajuns şi reci, de-aici, poate, lipsa unui gust deosebit...
Am mai comandat cârnaţi de casă la grătar despre care nu am decât cuvinte de laudă. Au fost foarte gustoşi, fără grăsime în exces aşa cum se mai întâmplă uneori să fie preparaţi cârnaţii, tocmai buni de mâncat, cu aroma de grătar specifică ce le-a sporit savoarea.
Alături de cârnaţii de casă la gratar am comandat şi o porţie de cartofi ţărăneşti, care însă mi s-a părut foarte mică şi fără un gust apreciabil - cartofi fierţi peste care s-a aruncat nişte şuncă prăjită şi ceva pătrunjel. Nu-mi dau seama de ce nu au fost nici aceştia savuroşi, deşi în mod normal este una din garniturile cele mai gustoase. Poate de vină era tipul cartofilor folosiţi, nu ştiu, dar când toate sunt destul de bune mai
puţin
preparatele din cartofi, mă gândesc că poate are leguma respectivă ceva...
În schimb pizza este delicioasă la Cuptorul cu Lemne. Am mâncat cel puţin de zece ori pizza la (şi de la) ei şi întotdeauna a fost excelentă. Fie că este vorba de Quattro Formaggi, Romana, Tonno, Margherita, Capricciosa, Calzone, toate sunt foarte, foarte bune şi le recomand cu plăcere. Blatul este subţire, crocant la exterior dar fraged în interior, ingredientele sunt mereu în cantitate apreciabilă, astfel încât pizza să nu pară sărăcăcioasă.
Preţurile sunt potrivite, o porţie de 150 de grame de pastramă de vită la grătar costă 13,9 lei, cca. 200 de grame de frigărui de pui la grătar costă 13,9 lei, păstrăvul la grătar costă 14,9 lei, cârnaţii de casă la grătar costă 10,9 lei porţia de 150 grame, pizza Siciliana costă 15,9 lei, pizza cu somon costă 17,9 lei, pizza margherita este 11,9 lei, o salată primavera costă 9,9 lei iar o porţie de tiramisu este 7,9 lei.

Niciun comentariu: