sâmbătă, 5 martie 2011

Am descoperit Imaginarium

Ce este Imaginarium? Dacă cineva mi-ar fi pus această întrebare, fără să ştiu exact ce este, i-aş fi răspuns că Imaginarium este unul din oraşele din Ţara Minunilor poate, un loc cu o gramadă de lucruri care mai de care mai interesante, care solicită atenţia la maxim şi unde copiii se simt ca în poveşti.
Şi ştiţi ceva? Imaginarium chiar asta este:
L-am descoperit zilele trecute în Sun Plaza, pe când căscam ochii la vitrinele pline cu tot felul de jucării. Mi-a atras atenţia faptul că lângă intrarea principală mai era o intrare ca pentru vedete, cu un mic culoar luminat mai ceva decât Calea Lactee, numai că avea maxim un metru înălţime. Aceasta era intrarea copiilor, m-am dumirit de-abia când am intrat în magazin.
Aici, puzderie de păpuşi, maşinuţe, creioane şi corturi, lenjerii de pat şi hăinuţe. Adică obiecte pe care le găseşti în mai toate magazinele cu articole pentru copii. Numai că în plus, am mai găsit şi lămpi de explorator (din acelea care se pun pe cap şi care luminează calea prin peşteri, păduri, drumeţii), special create pentru copii, dar care merg folosite şi de către adulţi, creioane colorate foarte groase peetru copiii mici care nu pot ţine uşor creioanele obişnuite în mână, încărcătoare eco pentru acumulatori (se încarcă la soare), jocuri educative de tot felul - foarte interesante, lunete, scene de teatru pentru păpuşi, căsuţe mobilate, accesorii pentru micile gospodine, ce să mai, cam orice şi-ar putea dori un copilaş.
Mi-a plăcut să-mi pierd vremea printre rafturile Imaginarium şi desigur că nu am plecat cu mâna goală. Am cumpărat o lampă de explorator (69 lei) şi un set de etichete textile care se lipesc prin termotransfer pe haine (12 lei) setul de 4 etichete.
Data viitoare e musai să vin însoţită... de Blondina mea!

Niciun comentariu: