joi, 17 februarie 2011

Cronică Long Xuan - procent mare de satisfacţie

Nu este prima dată când merg să mănânc la Long Xuan. Ori de câte ori am ajuns în acest restaurant am găsit o atmosferă primitoare, şi deşi ospătăriţa care serveşte la etaj nu este dintre cele mai zâmbăreţe, ajungând să mă cunoască este mereu amabilă, localul având mai mereu un număr deloc de neglijat de clienţi, semn că este destul de apreciat în zonă.
Am regăsit restaurantul foarte curat, mobilierul în stare bună ca şi când ar fi fost schimbat de curând - îmi plac mesele rotative de la etaj, perfecte pentru ieşirile cu prietenii.
La fel de mult îmi place şi mâncarea, aromată şi în porţii mari, în meniu găsindu-se preparate de tot felul, de la fidea de orez prajită cu carne de pui, legume şi ou până la homar prăjit cu piper şi sare.
Ultima dată am fost cu încă şase prieteni, şi, fiind o masă de opt persoane am încercat mai multe tipuri de mâncare, putând astfel să îmi fac o părere obiectivă despre cum se mănâncă la Long Xuan - Casa Dragonului.
În primul rând merită să menţionez faptul că au avut tot ce am dorit să comandăm,  nu aşa cum se întâmplă atât de des să fim refuzaţi pe motiv că nu au un preparat anume.
Am comandat mâncăruri din carne de oaie, raţă, vită, porc şi pui. Toate foarte bune, arome diferite, condimente şi mai diferite, preparate proaspete, făcute pe loc, pentru care am aşteptat cam 25 de minute (au fost aproximativ 12 feluri de mâncare), deci timpul de preparare a fost destul de mic.
Întrucât farfuriile erau puse pe partea de sticlă, rotativă a mesei, fiecare îşi punea în farfuria proprie ce dorea din mâncarurile aduse. Am putut deci gusta nu mai puţin de zece feluri de mâncare, despre care pot spune cu toată sinceritatea că au fost foarte bune!
Mi-a plăcut în mod deosebit raţa în sos chinezesc - a cărei carne era, contrar aşteptărilor, foarte fragedă şi gustoasă; oaia cu praz în ghimbir - delicioasă, cu prazul prăjit doar 2-3 minute în wok alături de sosurile şi condimentele chinezeşti cu arome atât de variate; puiul cu urechi de lemn - ciupercile acelea chinezeşti, negre şi crocante care dau o consistenţă plăcută mâncării pentru cine apreciază acest tip de legume; furnicile în copac - fideaua crocantă din orez amestecată cu ou şi carne de porc tocată, alături de condimentele iuţi care-i dau aroma inconfundabilă.
Mi-a plăcut de asemenea faptul că pe lângă băuturile răcoritoare deja cunoscute - Pepsi, Fanta, ne-au recomandat să încercăm sucuri naturale la doză, cu aloe vera şi struguri, fructul pasiunii, piersică şi mango, pe care vi le recomand şi eu la rândul meu. Acum nu ştiu sincer, cât de naturale sunt având în vedere preţul - 6 lei doza de 250 ml, însă sunt gustoase şi ceva nou faţă de ce suntem obişnuiţi să găsim în localurile noastre.
Preţurile nu mi s-au părut exagerate, având în vedere porţiile generoase servite - opt pacheţele de primăvară costă 13 lei, o porţie de furnici în copac este 22 lei, oaia cu praz în ghimbir poate fi comandată pentru 21 lei, raţa în sos chinesc costă 37 lei, coastele de porc crocante sunt 23 lei vreo 12 bucăţi, orezul cu legume este 8 lei, salata de meduze costă 23 lei, salata de alge 12,5 lei, burta de vită picantă costă 16,5 lei, doza de suc natural de aloe cu suc de struguri costă 6 lei, Pepsi Light costă 3,5 lei şi 50 de ml de Jack Daniels costă 14 lei.
Localul este împarţit astfel încât să poată fi organizate mese festive separate de restul localului, având săli cu una sau mai multe mese de câte 10-12 persoane fiecare.

Niciun comentariu: