miercuri, 12 ianuarie 2011

"Se interzice intrarea pe patinoar cu altceva decât cu patine"

"Se interzice intrarea pe patinoar cu altceva decât cu patine!"

Asta se auzea duminica trecută, în jurul prânzului, din boxele de lângă patinoarul Floreasca.
Şi mi se părea şi logic? Că doar nu o să patinez pe gheaţă cu platformele mele cu toc cui de 13 cm. Sau cu bocancii de munte. Fusese cineva atât de cretinuţ încât să vină la patinoar pentru a se da pe gheaţă cu altceva decât cu patinele? Nu prea credeam!
Am avut o surpriză plăcută să îl văd pe gheaţă pe nenea care antrena acolo atmosfera, făcând poze şi amintind din când în când regulamentul, amonestând uneori tinerii şi copiii care îl încălcau urcându-se cu posterioarele pe mantinelă deşi era strict interzis (sub ce sancţiune, tot nu m-am prins, că nu s-a întâmplat nimic când cei câţiva distraţi au încălcat regulile). Omul chiar se pricepea să facă oamenii să se simtă bine, îi fotografia pe doritori, încălzea atmosfera care deja avea 2-3 grade Celsius, astfel că începusem să mă îngrijorez că ar putea să se dezgheţe gheaţa de pe patinoar. 

Şi apoi mi-au căzut ochii... pe încălţările omului şi apoi mi-a căzut şi faţa :)) .

Păi cum de ce?? Fiindcă iată ce avea în picioare omul care striga în microfon şi de acolo pe tot patinoarul şi deci în toată curtea: "Se interzice intrarea pe patinoar cu altceva decât cu patine!!!"

Vă las pe voi să comentaţi mai departe!

Un comentariu:

irina spunea...

pai se stie.. regulile sunt facute ca sa fie incalcate doar de cine trebuie :D