miercuri, 12 ianuarie 2011

Râde ciob de oală spartă

Statele Unite ale Americii deţin supremaţia taxelor şi impozitelor ciudate pe care le mulg de la oamenii nevoiţi să le plătească. 
Astfel, există tot felul de taxe care stârnesc amuzamentul sau storc lacrimi, în funcţie de cel care se "loveşte" de ele - citind despre ele în presă (aşa cum fac eu) sau plătindu-le (cum fac americanii, săracii).
Practic, există:
- în New York impozit pentru chiflele tăiate în două (care au alt regim de impozitare decât cele întregi) :))
- pentru focurile de artificii.
- pentru drogurile interzise - asta mi s-a părut una dintre cele mai amuzante. Cum naiba să pui taxă pentru drogurile interzise?! Este bănuiesc o amendă, o sancţiune, ceva, dar americanii au transformat-o în taxă. Aceasta se ia traficanţilor după ce sunt prinşi, adăugându-i-se penalităţi???
- în statele Illinois, Washington şi Colorado pentru bomboane, specificându-se că tot ce e făcut din zahăr, îndulcitori şi fructe înseamnă bomboană, iar orice are făină nu intră în această categoric. Logic!
- binecunoscutul apel de urgenţă american 911 este TAXAT ca un apel normal. Chiar dacă americanii nu ştiu asta, dacă sună la acest număr de telefon, plata se va regăsi pe factura telefonică. Foarte tare, să se mai plângă românii de cât de rău e în ţară. Uite că se poate şi mai rău! Sper acum că nu am dat o idee "inteligenţilor" de la noi, care hotărăsc ce taxe şi impozite plătim...
- pentru brozatul artificial. Această taxă a fost îndelung comentată şi ulterior retrasă, dar cei care au apucat-o au fost nevoiţi să achite 10% în plus la preţul fiecărei şedinte de bronzat.
- pentru hainele cumpărate de la oamenii dezbrăcaţi. Nu râdeţi oameni buni! Chiar există o aşa taxă! După părerea mea asta ocupă locul întâi. Chiar mi-aş dori să mă întâlnesc o dată în viaţă cu un astfel de om. Pentru ca să bifez altă căsuţă din lista cu cele mai ciudate lucruri care  mi s-au întâmplat în viaţă.
- pentru distracţie. În statele ca Massachusetts, Virginia şi Maryland se ia taxă suplimentară pentru fiecare scaun/loc ocupat pe stadioane, teatre, săli de cinema, etc, adică acele locuri unde omul vine să se relaxeze, să se simtă bine, să mai uite de impozitele şi taxele pe care le scoate în cea mai tristă veselie din buzunar.

Şi de fapt abia acum începe propriu-zis comentariul meu.

Fiindcă ieri am văzut la televizor, pe un canal de ştiri de la noi, reluarea unei emisiuni de divertisment transmisă de postul american de televiziune MSNBC în care Băsescu era nominalizat la premiul de "Cel mai rău om din lume", făcându-se mişto de el datorită impozitului care se cere vrăjitoarelor. Că o fi el rău, că nu o fi, nu-l cunosc, n-am crescut în casa lui şi nici nu îmi e tată, deci nu aş şti ce să spun referitor la faptul că e sau nu un tip rău. Dar ce nu ştiu americanii este că impozitul ăsta nu intră în buzunarul lui, iniţiatorul este Alin Popoviciu nu Traian Băsescu, deci... nu văd legătura dintre Băsescu şi vrăjitoare - referindu-mă aici strict la faza cu impozitul :), că poate altfel are legături, nu avem de unde să ştim!

Adică o ţară care ia taxe pentru cumpărarea de haine de la oameni dezbrăcaţi râde de una care taxează vrăjitoria!? Foarte tare vere!! Am murit de râs!

Eu nominalizez producătorul acelei emisiuni la premiul de cel mai ipocrit om din lume. Şi fiind singurul care participă la acest concurs este şi câştigător. Uite-aşa! Iar premiul este o postare despre emisiunea lui pe acest blog, adică aceasta - astfel că el a şi fost transmis câştigătorului.
 Surse:
http://www.curierulnational.ro/
http://www.money.cnn.com/


Niciun comentariu: