marți, 18 ianuarie 2011

Apă potabilă! :))

Cu vreo jumătate de an în urmă am achiziţionat dintr-un supermarket o cană filtrantă pentru apă. Eracu căldurile alea imense şi ne săturasem să cărăm ca şi când aprovizionam buticul de la parterul blocului, câte şase sau chiar opt baxuri de apă plată, minerală şi sucuri.
Şi am zis să încercăm o cană filtrantă, care măcar rezolva problema baxurilor cu apă plată.
Filtrul cănii asigură filtrarea în mod corect a maxim 150 litri de apă, recomandându-se a fi schimbat o dată la 30 de zile. Desigur, pe timpul verii schimbam câte două filtre pe lună, fiindcă se depăşea cu mult cantitatea de 150 litri pe care o asigura în mod corect un filtru.
Am rămas uimită când, după aproape două săptămâni când am schimbat filtrul, ce mizerie putea să fie depusă pe marginile acestuia. Nici nu vreau să mă gândesc ce era în interior...

Ieri am schimbat cel de-al unsprezecelea filtru.   Care arăta aşa:

 







Aşa că aveţi mai multă grijă când beţi apă, cel puţin de la robinetele din Bucureşti!
Ne mai mirăm că ajungem la 40 de ani să avem organismul ca cel al unui om de 70? Ne mai putem întreba de ce atât de mulţi tineri suferă de forme grave de cancer?
Toate impurităţile strânse pe filtrul din imagine ar fi trebuit să ajungă în corpurile noastre. Par a fi bucăţele mici de metal, nu ştiu exact ce ar putea fi, dar ideea e ca sunt foarte tari, nu merg sfărâmate cu mâna.

Mulţumim pe această cale celor ce se ocupă ca apa noastră potabilă să ajungă în condiţii de maximă siguranţă pentru sănătatea populaţiei! Fac o treabă exemplară! După cum puteţi "admira" în imaginile de mai sus...

Niciun comentariu: