luni, 29 noiembrie 2010

Lista de Craciun - idei de cadouri

Idei de cadouri, pe care le am demult în minte sau care îmi vin acum ar fi:
- un tricou personalizat, cu câteva gânduri pentru cel/cea căruia/căreia îi este adresat;
- o maşină de pâine. Nu ştiu de ce, dar îmi place mult ideea asta. Dacă nu aveam, mi-ar fi plăcut să primesc de la cineva drag un asemenea cadou;
- o geantă hand-made, ceva original şi modern pentru cine apreciază astfel de cadouri;
- o cană personalizată. Am primit în vara anului trecut o cană cu "cea mai bună naşă" care m-a făcut extrem de bucuroasă, mai ales că a venit într-un moment mai mult decât prielnic;
- o ramă foto. Oricând şi indiferent de ce poză pui înăuntru, îţi aminteşti de la cine ai primit-o;
- o trusă de manichiură, de calitate, care să poată fi utilizată cât mai mult timp;
- o eşarfă/ fular sau un accesoriu;
- o carte. Singurii oameni de la care am primit cărţi sunt A şi M, verii mei. Mereu mă bucură astfel de cadouri. Simţi că eşti apreciat şi ca intelect. Cred ca oamenii nu fac cadouri cărţi celor pe care îi consideră idioţi, nu?
- un pix interesant, de bună calitate, eventual din argint, care să fie personalizat cu numele posesorului. I-am oferit soţului meu la una din aniversări un astfel de pix, care este şi astăzi instrumentul de scris preferat, la care ţine ca la ochii din cap. Deşi a pierdut mii de pixuri, pe acesta este extrem de atent să nu-l uite sau să-l piardă pe undeva;
- set din piele cu portofel, curea şi portchei (eventual alte tipuri de seturi, pe care le gasiţi); Deasemenea, puteţi oferi separat, fiecare articol în parte, în funcţie de bugetul fiecăruia;
- album foto încăpător. Atenţie ca mărimea fotografiilor să fie minim 10/15;
- o sticlă cu vin vechi;
- pentru cei care ştiţi că sunt pasionaţi de fotografie - un aparat foto.

Fiindcă în mai puţin de o lună voi sărbători Crăciunul alături de cei dragi mie, m-am gândit să-mi fac din timp o listă cu posibile cadouri.
Sunt adepta cadourilor originale, care produc bucurie prin mesajul lor dar şi pentru ceea ce reprezintă. Îmi place să ofer cadouri care să le reamintească de noi celor cărora le sunt oferite. Nu-mi plac cadourile utile, ci cele care surprind plăcut pe cel care le primeşte. Nu am bucurie mai mare decât să ofer cadouri celor dragi, să văd feţele curioase şi mâinile emoţionate care rup hârtia...
Am o listă lungă cu daruri, sper să reuşesc să fac şi rost de bani ca să le pot achiziţiona.
Toţi cei dragi sunt pe listuţa mea, nimeni nu a fost uitat. De la Blondina mea şi până la prieteni, toţi ocupă primul loc pe listă. Toţi sunt importanţi - familia, prietenii, Irina şi Erik, copiii sufletului meu!

Pentru mama m-am gândit să cumpăr un volum de poezii scrise de Adrian Păunescu. Şi-l doreşte demult, însă nu am apucat niciodată să-i îndeplinesc această mică dorinţă. Aşa că, acesta va fi printre primele cumpărate.

Pentru dl. soţ m-am gândit la un DVD cu jocuri WII. De când am cumpărat consola a rămas la fel de captivat de sporturile pe care le joacă relaxat de pe canapea, făcând întreceri nocturne cu prietenii noştri.

Blondina are o listă doar a ei, una lungăăă şi foarte scumpă (Joc Mesterul Manole, Nenuco la şcoală, Dinozaurul Pleo, Păpuşă Steffi cu accesorii). Mă îndoiesc că voi reuşi să i le iau pe toate... acum, vom trăi şi vom vedea.

Pentru părinţii domnului soţ voi lua de data aceasta ceva practic. Mamei lui o geantă, tatălui un set de cosmetice.

Prietenii noştri sunt la fel de importanţi, pentru fete m-am gândit la nişte truse de cosmetice drăguţe, care să le bucure spiritul şi trupul şi apoi ceva personalizat, pentru fiecare în parte.

Caut demult nişte tăvi interesante de copt pentru verişoara şi în acelaşi timp fina mea, care este pasionată şi o adevărată artistă în domeniul cofetăritului. Dar nu banalele inimioare, patrate şi cercuri. Ci ceva cu adevărat interesant şi mai puţin obişnuit. O formă de fluture ar fi ideală, dar până acum nu am găsit, în căutările mele.

Finii, Irina şi Erik vor primi jucării drăguţe, potrivite pentru vârstele lor. Mai ales de Craciun, acestea sunt cadourile ideale pentru copii. Hainele nu-i bucură decât pe adulţi, însă jucăriile le vor face mereu bucurii celor mici!
Dacă voi mai avea idei, le voi trece aici, ca să rămână şi să folosească poate, şi altora.

Niciun comentariu: